...

Asså KNAS jag får nog sluta med mina sömnmediciner för vetifan va jag gjort inatt...
De stod ngn wannabe negerbollssmet i kylen. All skinka va slut, antar att jag gett de till katterna efter som de låt ostbitar på golvet oxå... Hum,... kan inget annat än o skratta åt detta faktiskt...
Snacka om att man tappar kontrollen för vad jag minns från igår va att ja tog mina piller o la mig o kolla på tv en stund, stängde av tvn o sen typ somnade.. men så va de ju antagligen inte..

Skönt va de o sova iaf. Lite ensamt men vadå de e man ju rätt van vid.
Katterna va extra gosiga iaf. Texas låg o sög på mig handled o mystrapade som fan. <3
O Spencer la sig på rygg på min mage o snarkade. Massa mys <3

Nu sitter jag o dricker kaffe.
Tezz kommer senare runt 16 tiden..
Ska även tvätta då. Så de blir la att sitta o tjöta o dricka massa kaffe sen då asså.
Annars inga planer för denna veckan.. Får se va de blir. :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0