^^

Varit en bra dag.
Lisa kom o hämtade mig runt 17 tiden.
Och släppte mig på hulan för hon skulle hämta Julle.
Så gick för att klippa klorna på Ozzy hemma hos henne så länge.
Men de va ingen som ville öppna så gick till brossan på en kaffe och cigg.
Sen ringde Mamma Pia och vi gick ihop hem till henne så började klo klippningen.
Gick ju skitbra.

Sen va de lite chill o snack där sen vidare till City Gross.
Första gången jag va där. FY SATAN va stort de va. Men gick inte vilse. Men skulle nog gå vilse om ngn lät mig gå ensam där haha.
Nu har vi iaf fått i oss lite mat och sitter o kollar på Wallander.

Va jävla gott med mat. Men köttet va överdoserat med svartpeppar haha.
Snart blir de nog att inta ryggläge, min kära huvudvärk har ju kommit tillbaka nu.
Dax och ringa sjukhuset?
Kan ju skjuta upp de ett eller 2 år till annars hahaha.

På tal om helt annat så saknar jag mysis.
Fan typ en månad sen vi umgicks på riktigt.
Bara träffats en kort stund för ngn vecka sen.
Och då va de för jag hade bakat.
Känslorna för mysmaskis är fortfarande desamma.
Jävla människa. Hoppas vi har en myskväll snart igen ^^
<3 tycker om dig, fortfarande.

Imon blir de ännu mer handla och kanske lite bakning.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0