:)

Behövde visst bara få sova ut verkar de som.
Mkt piggare idag, så pigg så jag orkat sminka mig ^^
Har nu suttit o lagt över nästan ALLA bilder på skivor och rensat bland musik o filmer.
Känner mig lite duktigt faktiskt.
De e ngt jag försökt ta itu med i flera månader men aldrig blivit av.

Händer inte så mkt. Lisa kommer efter jobbet iaf.
Nice me lite sällskap.
Ska snart försöka få i mig lite mat.

Har vädrat lägenheten som fan idag, eller ah, katterna sprang ut o la sig i solen så va ju tvungen o ha öppet ^^
Skönt att de njuter av vädret. Nu ligger dom o sover efter att ha solat busat o halvt rivit lägenheten för mig haha.

Va sjukt skönt o sova till 10 idag iaf.
tog 2 imovane igår o la mig o kollade på Spiderwick, så när den va slut somnade jag nästan direkt ^^
Vaknade av att Texas satt o råglodde på mig haha. Lilla miffot. Och lite snabbgos sen började Tex o Spenc bråka om vem som skulle sova i soffan.
De problemet kunde jag lösa fort då ingen av dom skulle de, Här ska jag ju sitta ^^

Nu ska jag ta mig en cigg o lite kaffe o chilla.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0