Duktig Tess

Fy fan vilken skön dag!
Även om de varit pissigt väder så har jag kommit utanför dörren 2 ggr.
Ena gången gick jag o köpte en Loka på komsum och andra gången gick jag till Thias o myste lite innan han skulle jobba.
Har även fått städat o diskat här hemma.
Sjukt skönt när man får sånna saker gjorda utan att de tar emot så förbannat mkt som de brukar göra.

Nu ikväll har jag kollat på ett avsnitt av No Ordinary Family, ätit, badat, vilat och bakat chokladbollar. :)
Nu är jag lagom seg, men som tur e somnade jag inte när jag vilade innan iaf, så de blir la kanske lättare o somna ikväll då.
Snart börjar BB som jag ska se i vanlig ordning. :)

Imon kommer Tezz en sväng o dricker lite kaffe med mig.
Sen efter de får vi se vad som sker. Eftermiddag och kväll imon har jag iaf inga planer.
Sen på lördag har vi lite löst snack om att hitta på ngt. Men jag vet inte.. vi får se. Har typ inga pengar så då kan man inte göra så mkt. :P

Men de blir nog bra iaf. Hoppas på att baby vill ses o mysa lite iaf. ;) <3

Ne nu ska jag mata o vattna katterna så dom håller tyst sen när jag ska se på tv :D hehe

Ciaao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0