Duktig idiot ^^

Känner mig rätt stolt som lyckats promenera 2 dagar i rad.
O fler dagar ska de bannemej bli ^^
Har en liten runda som tar ca 20-30 min, helt lagom för tillfället.

Känner mig fan piggare, alla redan.
Gör även lite övingar innan jag duschar när jag kommit hem.
Så nu har jag fin träningsvärk i magen *fniss*
Fan så klen man e egentligen.
Men måste göra ngt på dagarna om de så väl bara e o ut o gå.
Känner mig inte lika rastlös.
Så nya rutiner har införts i detta hem, får se hur detta går.
Så att när jag vaknat så blir de kaffe och vakna till, sen ut o gå, göra lite övningar, duscha sen vetifan.
Fördriva tiden bäst man kan.

Har lite funderingar på vad man mer kan göra.
Men vi får se. De e iaf tänkt att detta ska utökas lite.
Och lite bättre kost när pengarna rullar in.
Har lite smått planer på att köra en rivstart med ngn dådär dietdryck.
Funderar på att ta 2 veckor på bara sånna o frukt då.
Sen lägga om matvanorna lite. Och kanske bara dricka sånna på morgonen till slut.
Men vi får se.

Pengar på fredag iaf. Då blir de räkningar som ska betalas o sen får vi se hur de blir med maten o så.
Frukt SKA jag iaf köpa.

Idag vetifan vad jag ska göra mer.
Försöker för tillfället få svar från en kompis som inte tycks kunna svar *grrr*
Men men, annars blir de la chill bara. Får se:)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0