Dagen i allmänhet.

Denna dagen har varit sjukt bra.
Promenad o mkt chillande.
Lisa kom nu på kvällen o bjöd på en sjukt god köttgryta.
Hade oxå lite allsång sådär efter maten.
Fröken Stina, Toarulle, En Elefant Balanserade, Ekorr´n satt i granen och lite andra.
Försökte sjunga gullefjun och videung men kunde ju inte texterna så de slutade med asgarv istället.
Efter Lisa åkt hem så shakade jag loss lite i vardagsrummet.
Dansade loss som en dåre. Sjukt skönt, kände hur gott jag mådde av de.
Och så kom de tillbaka lite barndomsminnen från när man stod i vardagsrummet hos mammsen o dansade framför spegeln. Haha!

Nu känner jag mig mest irriterad. Vet inte om de e för att jag behöver sova bara eller vad de kan va.
Blev de bara sådär, helt sjukt.
Men känner mig rätt matt i kroppen, och den underbara träningsvärken i magen ska vi inte tala om..
Imon hoppas jag på att de e väder för en promenad igen.
Rena terapin o bara gå o ha lite go musik i öronen.

Se om Flisan kommer imon igen, fått order om att jag SKA äta en av matlådorna från idag innan hon kommer.
Haha tror jag klarar de, för idag gick jag allt för länge utan mat.

Ngn som vill ha mys med mig i helgen kanske? Säg fan till isf ;)
Sugen på o göra ngt. Bowla eller bara dra o bada eller va fan som.
Förslag?

Nu blir de sängen.
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0