Bowling och hemmalagat :P

Fy fan vilken dag de va igår.
Började dagen med att bara ta de lugnt, kolla på film o så.
Sen kom Tezz och vi började snacka om hur kvällen skulle se ut.
Bowling va de tänkt.
Pratade ihop oss och inväntade att Thias skulle vakna.

Fix, fix, fix...
Bokade bana, och bestämde hur vi skulle göra.
Så först bowla och sen handla och hem o laga mat va planen.

Till slut kom vi iväg, pengar skulle tas ut och sen hitta bowlinghallen.
Hehe, ja HITTA! eftersom jag tränat där så vet jag ju vart de ligger. Men va fan jag har liksom inte åkt bil dit. :P
Men de gick bra till slut. 
Va hur kul som helst iaf. Alla fick strike utom Thias Hahaha.. ^^
Men de va kul som fan.

Vidare o handla då man börja känna att man va trött o hungrig.
Sen hem o laga mat. Och de tog BARA 2 timmar att få maten klar.
Hahaha fan jag höll ju på o somna av o vänta. :P
Men fan så gott de blev. Tack Söta Tezz för du tog ansvaret för maten.

Sen blev de film o mys. Eller ah, vi slog igång 2 filmer men vetifan hur mkt man egentligen såg ^^
Va en sjukt bra kväll iaf.
Tom och Tezz gick hem runt 3 tiden tror ja...
Och här somnade vi inte först runt 7 tiden..
Så jag vakna runt 11 tiden. Som 3½-4 timmar iaf.  Men jag känner mig inte de minsta trött just nu...
Bara sjukt töRstig (stort R pga ett av gårdagens samtalsämne)

Idag vet jag inte vad som händer faktiskt.
Thias drog typ nyss hem och jag har iaf duschat.
Man har ju iaf inte rätt tidsuppfattning idag. :O
Kollade klockan nu, 14.30.. de e den ju inte i mitt huvve... kostigt?

Hoppas ngt händer idag med iaf. Måste lösa så jag får ngt i magen iaf.
Vi får se hur de blir med de.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0