<3

Att vara kär e nog de bästa som finns.
Han e helt underbar. Jag fattar inte varför de tog sån tid för mig att våga erkänna de för mig själv bara.
Kände hela tiden att jag drogs åt hans håll.

Nu, går jag o ler hela dagarna.
Saknar honom hela tiden, men de e bra att sakna tror jag.
Saknaden får de att kännas mer äkta.

När han tar på mig rusar blodet i min kropp.
En underbar känsla sprider sig hos mig när han e nära mig.
Det är inte bara mysigt utan kul att spendera tid ihop.

Retas, myser och bara är.
Ett av de bästa minnena just nu är nog kvällen då vi bowlade.
Va kanonkul o mysigt på samma gång.
Då kände jag av ngt som jag nog skulle vilja kalla lycka.

Finns ingen finare eller underbarare än du baby.
Du får mig känna saker jag aldrig trodde jag skulle kunna känna.
Du gör mig glad och sjukt kramig.
För du e den bästaste kramaren jag träffat.
Och du e ju den bästaste på andra sätt med. <3 ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0