-.-

Nemen go morron ^^

Råkade somna när jag insåg att de inte va en bra dag att vara vaken på..
Skulle städat men de kan jag göra imon.
Började diska men spräckte ett glas och höll på o tappa en tallrik.
Ingen bra början så de va bara att lägga sig o kolla på film.
Hann dock inte kolla klart eftersom ögonen började dala ner.

Sovit kanske 3 timmar, och vaknade med ett ryck när påminnelsesignalen på mobilen slog igång.
Hade ju tvättid så jag flög upp ur soffan, letade tvätt och sprang ner helt yrvaken i pyjamas.
Hann få med mig bankomatkortet i farten så gick till kiosken o köpte kaffe o mjölk med.
Han som jobbar där bara grava åt mig när jag halvt sovande klampar inte hojtar go morron o hämtar de jag ska ha.

Nu börjar de iaf rätta till sig.
Dricker mitt kaffe och ska snart ner i tvätten igen.
Puuha orka va trött.

Men mer än tvätten blir nog inte gjort idag :P
Mer kaffe så jag inte somnar igen, måste gå i mig lite mat med ju.
Kyckling o pommes står på menyn idag.

Nu ska jag ta mig en cigg för de har ja inte hunnit med sen ner i tvätten igen..
Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0