Pinsamt!!!

Personer som kalla sig ens vän litar man ju på att den personen inte ljuger för en..
Kan ta små lögner då o då, de bryr ja mig inte så mkt om. Men när man inte ens kan hålla ordning på lögnerna o man SER på personen att den talar osanning börjar de ju bli liiite pinsamt.
Sen att inte hålla vad man lovar e för mig rätt oförlåtligt.
Spy galla över folk som inte gjort ett skit för att förtjäna de e fan nästan värre.
Ja o allt detta har jag fått gå igenom på minder än 24 timmar.

Sen är de ngt jag HATAR!
Man avlivar inte friska djur bara för man skaffat ett annat som e "roligare".
Så jävla lågt. De e typ som att en mamma skulle lämna bort sitt äldsta barn för att hon fått en ny bebis.
Sinnesjukt och jag tror att de krävs en psycho för att ens låta avliva ett friskt djur.
Lilla Texas jag älskar dig! Om du nu inte lever mer, sov gott...

Har verkligen blivit liv i luckan. Och hallå vem över 18 blandar in sin mamma bara för man kommer på kant med polare? hahaha.. åååh så vuxet!
Ne nog om de nu.

Kom hem från Tom för nårra timmar sen.  Haft jätte mysigt där. Kollat på massa film o snackar.
Sigge va en jätteduktig kille o lyssnade så bra på Tom. En fast hand är allt som behövs för honom.
Men tyvärr har Sigge fått flytta nu ikväll till en jätte trevlig familj.
Min kropp klarade helt enkelt inte med hans styrka under promenaderna. Och de LOVADE stödet fanns inte.
Men Sigge kommer få de bra nu, en aktiv familj med fullt av kärlek! Så sött när en 9 årig pojken ska få hunden o sitta o han lyckades.
Detta va bland de svåraste jag gjort men de e bäst så för sigges del!
Kommer träffa honom igen när han kommit till rätta i sitt nya hem!.

Nu blir de chill, o kanske ett bad. sen sova!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ida

ööööh, Seriöst, någon som avlivat Texas? ? :O varför? shit

2011-06-27 @ 02:29:41
URL: http://svaaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0