Midsommar...

Då va de midsommar då. Och de händer antagligen inte ett skit..
Får se vad man hittar på..  Ngt ska man la kunna göra..
Känner att de e surt att brossan jobbar annars hade jag tagit med Sigge dit o haft en mysdag. 
Men men, kan vara hemma med. Spelar inte mig ngn roll...

Tror jag fick sovmorron idag.. Minns inte va klockan va när Sigge väckte mig men klockan e 10 nu o de va inte längesen vi va ute så de fick jag nog.
Känner mig bättre idag iaf. Men måste vila som vanligt..

Testade att ta Sigge i stryp i morse.. Fy fan så han drar asså.. dragselen is the shit.
Han gå mkt bättre i den o lyssnar mer... Hur går de ihop?
Måste hämta tassalvan hos Lisa sen med..  Sigges små tassar e inte vana vid att gå så mkt på asfalt!.

Se om vi kan träna lite idag.. Lite lydnad iaf. Han gör framsteg varje dag så detta ska la gå vägen.
Synd bara att jag känner mig så svag i kroppen.. Antagligen en rätt stor omställning för min kropp med allt detta..
Envisheten har jag så de e inga problem..

Lite mer kaffe sen får vi se vad man ska hitta på. :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0