Låt helgen ta slut..!

Jag e sååå trött på denna jävla ångesten.
Medicinerna e slut så får la se hur detta slutar. 
Dock e jag glad att jag har mina sömnpiller. 
Och har en underbar extra mamma som hade nårra över som jag kunde ta. 
Hur ska jag någonsin kunna tacka henne?

Inte nog med att hon är som en mamma för mig.
Hon har alltid tagit emot mig med öppna armar. 
Bryr sig om mig som om jag vore hennes egna dotter. 
Va fan, hur säger man tack på rätt sätt för en sån sak?!!

Nu ikväll har vi druckit lite..  eller ja, jag drack 3 cider sen va de stopp för min del.
Jävla ångest man blir ju lite trött på skiten... 
Men GH, Dansmatta och Singstar har förgyllt kvällen lite iaf.

Så sjuuukt irriterad på allt o alla med.
Blir ju inte bättre av att fulla människor ska klänga på en när man sagt att dom ska ge fan i en.. 
Hur sjukt svårt ska de va att lyssna o respektera de man säger?
Alltid e de så..  Sen snackas de på om allt möjligt. Ena sekunden e personen världen härskare sen andra sekunden placerar man sig själv i en offerroll? HALLÅ VAKNA!! jävla nötter jag blir ju trött i hela huvvet.

Får se hur länge denna kvällen varar.. Känns som att jag bara vill sova..  e inte de minsta social heller för den delen.. Hoppas jag får sova MKT inatt o imon..  för inte fan finns de ngt annat o göra..  Sova o kolla på film..
Ska chilla lite sen får de nog bli sängen.. detta funkar ju inte..!

natti

Kommentarer
Postat av: Attila

Du har inte funderat på att folk inte respekterar dig eftersom de druckit? Du kanske ska lägga av med den skiten som bara skadar dig själv?..

2011-06-19 @ 14:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0