Känns så tomt..

Sigge fick lov att flytta igår då de inte funkade som de va tänkt.
Min kropp sa ifrån bara mer o mer och värktabletter hjälpte inte längre.
Så nu bor Sigge i stan hos en underbar familj. Som har god hundvana och han kommer få all kärlek och motion han behöver.
Kändes tungt men de va för hans bästa. Detta va nog de mest osjälviska jag gjort.
Älskar dig bubben!

Så nu är det bara jag o Spencer igen. Lugnt o skönt och min kropp får återhämta sig.
Nästa gång en hund ska införskaffas så blir de att ta en valp så jag får träna den från grunden.
Utan att ngn ljuger för mig om att han e duktig. Visst va han duktig såsätt men inte på de sättet de sa.

Har sovit gott inatt iaf. Dock vakna jag kl 7 av ren vana eftersom Sigge bruka väcka mig då.
Men nu va de ingen Sigge där utan en Spencer som ville gosa lite.. Så vi gosade lite o somnade om.

Har varit o handlat lite. Köpte lite så jag kan göra lite mat och så.
Dock tog jag cykeln bort och halvvägs börja de låta konstigt.. KUL fått punka så fick leda cykeln.
Men men..
Nu sitter jag o chillar. Funderar på att lägga mig framför en film o vila lite innan kaffebesöket.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0