Känns inte som att de e helg :O

Igår (fredag) så va de att vakna tidigt och åka o handla med Lisa.
Sen till frisören och klippte av ännu mer hår..
Va nöjd innan men eftersom de e så varmt vissa dagar o man blir lite svettig så pajjade frisyren hela tiden..
Så nu kan jag styla de med wax o hårspray o då lär de nog hålla bättre.

Sen på kvällen kom Syrran och Sasha en sväng.
Snackade massa me syrran medan sasha spelade.
Och sen körde hon mig till Tom.
Där mötte jag upp Flurry, Therese, Tom och Akilles för att överraska brossan.
Jag tog Akilles via dörren och resten hoppade in på balkongen..
Tom fattade inte att de va Akilles som vifta på svansen och hoppade på honom.
Han fick en glad överraskning iaf.
Hade en trevlig kväll med massa mys o snack.
Minnen poppade upp hela tiden..
Vi delar många fina minnen genom åren.

Sen hämtade Lisa mig efter jobbet och de va bara hem o sova som gällde. 
Somnade utan mediciner så de va ju skönt.
E ju inte lika seg när jag vaknar dagen efter då.

Idag ska vi iaf ut på äventyr en sväng. Under Lisas långrast ;)
Ska bli kul, har gjort sallad vi ska ta med oss o packat lite annat myspys :)
Och imon efter Lisas slutat ska vi ut på vägarna igen..
De vi ska göra e massa hemligt. Bara nårra få som vet ;)

Så nu väntar jag bara på Lisa.  Har packat allt osv.. har nog glömt en liiiten sak som jag genast måste fixa.

Verka bli en bra helg även om de inte känns som att de e helg. :P
De e nog bara för att man fått gå upp när mobilen ringt kl 8 i 2 dagar nu.  Och att man MÅSTE lägga sig i tid ^^
Men ikväll kan jag sitta uppe om jag vill, för imon blir de ju att vi åker runt 16-17 tiden :)

Ha en fin helg alla!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0