hum..

Vad är det som driver människor till att göra omänskliga saker?
Att människor kan fatta icke humana beslut utan att känna ångest eller ngt?
Är det ett tecken på att man är psykiskt sjuk?

Att försöka tala osanning om mig fungerar inte.
För jag vet att det inte stämmer. Och de som känner mig vet att jag håller mig till sanningen.

Vet ditt liv rätt, innan du kritiserar någon annars. Jadu... HAHAHA kom la från rätt person.
Att leva rätt kan vara att leva utan lögner.
Att leva rätt kan vara att kolla sig i spegeln o se sina egna fel innan man försöker lägga de på ngn annan.
Att leva rätt kan vara att låta ngn som förtjänar att leva, leva och inte avsluta livet för den stackarn bara för att man e fett lat o inte kan unna en andra chans till livet.
Ja de finns mkt.

Men ändå skönt att veta att de som känner mig tror på min sanning mer än den personens lögner.
De som känner mig vet att de som sägs inte stämmer för det är inte jag till o göra så.
Jag är den som finns för alla och sätter dem framför mig själv. Så de går inte påstå ngt annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0