Hjärnsläpp!

Fan varit en rätt soft dag, även om sömnen ännu en gång krånglat för mig. 
Chill på dagen o nu ikväll va jag o flisan ute hos mamma2 o kjell o åt middag och hade trevligt med mkt skratt. 
Dock går jag dagarna in o ut med en jävla jobbig känsla. Fan blir inte av med den.. Att inte få sova heller e ju inte så att de blir bättre av. 

Fan hade iaf en sjukt härlig diskussion med Lisa på vägen hem innan.. Pratade så mkt så hon svängde av vägen för tidigt.. ^^ Men gick ju lätt o komma på rätt väg igen..

Finns så mkt som man bara vill ha ur sig hela tiden men vet inte hur man ska få ut..
Fan känns ju som att man ska kvävas till slut. 
Men e sjukt tacksam för att jag har den finaste vännen man kan ha. Älskade Flisan!
Ingen förstår mig som hon..  Men ibland kan man undra om hon känner mig alls när hon får sina hjärnsläpp hahahhaa..

Ne nu får de blir sängen strax.  Är ju en dag imon oxå.. då blir de vin o chill med Flis o Silli.. Kanske fler om de så e. 
Annars nöjjer ja mig med dom två haha..

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0