Helg o grejer!

Ännu en helg avklarad..
Lillebror tog studenten i fredags.
Så blev att fira honom i ösregnet.
Men de va mys ändå.
God smörgåstårta o jordgubbstårta fick vi.
Lillebror va sådär lagom aspackad, och med all rätt?

Sen gick jag bort för o gratta Julia som oxå tog studenten.
Va där ett tag och sen plockade vi upp Tomsan på stationen och drog vidare hem t mig.
Blev massa snack o skratt.
Men blev en tidig kväll då huvudet värkte som fan.

I lördags va de bara chill som stod på schemat.
Jag o Lisa satt o flippade ur med varsin dator över benen.
Hade de redit nice.

Och idag åkte vi upp med våra mobilabredband till Telenor för dom inte funkar som de ska. 
Helt otroligt va trött man kan bli. 
Och tjejen vi pratade med där menade att de typ va fel på våra datorer..
Vilket för mig e lite konstigt.
Eftersom både jag o Lisa har nya datorer som självinstallerar sig.
Så menade denna tjejen att vi gjort ngt fel.
Vi har testat ALLT och e de inte konstigt att 2 personer har samma fel?
Men men, dom behöll modemen för att kolla ifall de va modemen eller våra datorer som de va fel på. 
Så hoppas de ringer imon hyffsat tidigt så man kan dra dit o se va som e felet. 
Annars, finns de ngn datakunnig bland mina läsare som kan tänka sig o hjälpa till om de behövs.

Annars så händer inte mkt. I veckan verkar de bli lugnt. Ska vara kattvakt åt Julles kattunge Bosse ons-sön.
Annars blir de la de vanliga. ;) Tvätta städa diska liksom.

Så nu ska jag kolla på Irene Huss och smälta maten.. Se om energin räcker till så blir de film och smoothies om en stund. <3

Ciao <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0