...?

Gårdagen blev verkligen inte som planerat.
Herregud!
Men är glad att jag har syrran o barnen som gärna livat upp stämningen när de börjar svaja!
Va o bada i åsasjön med barnen o Sigge.
Jenny stod fullt påklädd på bryggan o frös, Liam stod på bryggan i badkläder o vågade inte hoppa från bryggan o jag och Sasha dampade loss med sigge. Han simmade runt så glatt.
han jagade Sasha i vattnet de va lite kul o se.  Tur att vi hade koppel på så att han inte simmade på henne iaf.
Men kul hade vi :)

Va ju även ute o gick uppe vid martinsgården. O kossorna va ju ute.. De va ngt Sigge inte va så glad i..
Haha jävla mes... Stod o skällde som en stor hund o sprang o gömde sig som en liten skit.

Idag får vi se om planerna följs.. om inte drar jag till tom med Sigge om de inte regnar..
Känner att jag vill komma iväg hemifrån lite.. Och Tom måste få träffa Sigge när han e sitt lugna fina jag så att säga.
De som träffat Sigge när han varit i närheten av Lisen så har han visat sin sämsta sida..
Och blivit lite chockade när de träffar han utan henne..

Lilla Sigge, måste verkligen kastrera honom.. Annars blir detta ohållbart..
Hoppas på att Lisa kommer sen o snackar lite..

Nu ska jag lägga mig en stund o kolla på film o kanske vila ögonen lite...  varit vaken sen 7 då Sigge ville ut o kissa. Dock sovit bättre inatt. Känner mig mer utvilad. Men måste komma ihåg att ta mina ipren så att jag slipper ha så ont. 

Hoppas på en bättre dag idag!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0