...

Haft en helt störd dag.
Att hela tiden försöka hålla tillbaka va man känner o hur man mår tar mer krafter än man kan ana..
Men att folk ser och jag vet att dom gör de, så fattar jag inte vrf jag ska klistra dit happyface. 
Orkar bara inte.. vetifan va jag ska ta vägen med mig själv.
Behöver närhet.. Men de e la lögn i helvete o få de...

Har iaf varit på Tabergstopp idag med Mamma Lisa o Kjell..  Massa mys..  Lite jobbigt dock men de gick ändå..
Sen va vi o hälsa på tomsan och en stund hos momo o mofa..
Och efter de åkte vi hem till mig o färga håret på mamma.. 
Blev jättefint :) <3

Nu kollar vi på BB finalen och har precis ätit lite.
Skulle varit barnvakt imon men ställde in de då jag känner att jag verkligen inte orkar.. 
Så kaske blir stranden imon o sola lite..
Annars vetifan..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0