^^

Efter en sjukt lång jobbig natt så fick man iaf lite sömn.
Vakna o hinka i mig en kanna kaffe och städa till de lite.
Sen ner o få liv i Lisa o upp till mig för o laga mat.
När vi nästan ätit upp smög barnen in o skrämde livet ur lisa :P

Så blev de nårra omgångar med Buzz sen ut o leka.
Massa skojigt hade vi.. och roligast va de när både jag o lisa gunga på A-gungar och den stora korggungan.
Eftersom båda e höjdrädda så va de ju extra kul o putta på extra mkt oxå. så nu känner man sig smått åksjuk ^^

Nu kommer snart syrran o hämtar barnen sen ska jag duscha o efter de blir de mys me Lisa..
Blir varma mackor till kvällsmat idag och vitlöksbröd nomnomnom :P
Så får vi se va helgen har att erbjuda :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0