Can´t get enough of you...

Nu känns de som att man börjar ta sig tillbaka på banan igen.
Inte sovit på dagen idag och jag e faktiskt inte ens trött..
Lite seg men inte så att jag MÅSTE sova.
Plockat lite idag o tvättat. 
Nu har jag precis klivit ur duschen o ska bara klä på mig o så sen ska jag bort till syrran en sväng..
Blir la en eller 2 filmer o massa snack :P

I helgen åker Tomsan ner till skåne så får se vad man ska sysselsätta sig med.
Hoppas ju helt klart på att han kommer hem med en flurry ^^
Ska iaf träffa Tezz på fredag antagligen och sen får vi la se va de blir..
Imon ska jag ju vara barnvakt med. Bäst o komma ihåg de :P
Har ju alltid syrran jag kan mobba om de skulle va så. :P <3

Nu ska jag sätta fart så jag inte växer fast i soffan ;)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0