1 Juni
Ja, de e min fars dödsdag idag.
Och jag känner mig mer död än levande.
Saknar honom så fruktansvärt mkt.
Har bara legat i soffan idag. Kollat på film, gråtit och sovit och så har de gått runt o runt sen jag vaknade.
Inte nog med att de e en skitdag idag, jag e helt ensam.
Inte nog med att jag känner mig så jävla övergiven dagar som denna.  Nu har jag inte ens en kompis hos mig.
Finns inget som kan leda bort mina tankar. Jag bara ligger här. Fy fan.

Ja jag tycker nog lite synd om mig själv.. men och?!
Ingen bryr sig ju ändå. Kommer la ligga här till kl 22-23 då Lisa slutar.
Då ska vi om jag orkar åka till pappas grav.

Usch jag mår illa.. Inte nog med att jag fortfarande sörger min fars bortgång så e jag fortfarande ledsen för att personen jag älska inte vill ha mig. Usch detta blir ju bara mer jobbigt.
Men ja, 8 år har gått sen pappa dog. Fy fan så sjukt. Tiden bara springer iväg...

Ne jag har nog inget mer o säga.
Ska se om jag orkar ta en cigg sen blir de nog en film till. 

Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0