söndag..

Helgen e så gott som avklarad.
Vet inte hur jag tycker att den har varit faktiskt.
Har helt klart haft sina ljusa stunder iaf.

Nu är jag iaf ensam igen, så har städat o fixat här hemma. 
Typ krälat runt på alla fyra över alla golv med trasa o rengöringsspray ^^
Kan ju säga att golven va sjukt skitiga. Men nu känns de mkt renare här.
Har tillomed lagat mat o slängt i mig.

Nu vet jag inte rikigt vad jag ska sysselsätta mig med. 
Lite trött o seg, men samtidigt rastlös.
Finns 2 pojkar jag känner att jag saknar lite..
Just för att dom vet hur de ska få mig att le och må bra.
Men men...

Får nog snart bli att ta o diska upp efter middagen och fixa matlåda på de som blev över.
Sen får vi se vad som sker :P

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0