Lördag!

Ah fy fan att de inte känns som helg.
Tror tiden stannar till lite när saker o ting händer.
Man får liksom inte en lugn stund... Lögnerna vara väller fram.
Blir bara mer o mer pinsamt.

E relativt pigg idag iaf..  Snart kommer Tezz <3 iaf.
Då blir de kaffe o massa snack..
Hon kanske tillomed ville hjälpa mig o städa lite.
Gör hon de e de ju toppen för de känns som att jag aldrig kommer ta tag i skiten annars. 

Känner att jag vill fixa lite men kan inte komma på hur...  Som vanligt då asså...
Hoppas verkligen Flurry löser de med katterna så han kan komma med grabbarna hem imon.. 
Så de får vi hålla tummarna över.

Min soffa har fått rycket oxå.. Så störande men de ska jag ta mig fan laga mohaha..!
Ne en cigg på detta kanske.. o hoppas på att Tezz klampar in snart :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0