Grrr

Blir så irriterad på att min töjning inte vill som jag vill.
Står typ heeeelt stilla :O Vill att den ska va 14 mm NUUU så jag kan plutta in andra tunneln :)
Fick ju lov att börja om med töjningen eftersom örat börja krångla.. Så ngn futtig dag sen va jag igång med töjjandet igen. 

Annars e de som vanligt.. Upp o ner osv...
Sömnen e inte som den ska ngnstanns... Men men...
Sen blir jag irriterad på alla jävla människor som tror de kan slänga ur sig va fan som helst och tro att det är okej.
Liksom lite respekt kan man la visa? Verkar finnas många som mår bra av att såra andra.
Vissa saker kan man ta om de sägs med glimten i ögat men i långa loppet så tar man till slut åt sig.
Eftersom jag inte mår så jävla bra tar jag åt mig allt just nu. Och sen e de ändå MIG de e fel på?
Jävla nötter. Blir så trött på allt jävla tramseri... Låt mig va som jag är, tänker inte förändra mig.
Take it or fuck off!

Kan inte se ngt roligt i att alltid klaga på folk. Okej jag e inte felfri jag heller men jag klagar när jag behöver de.
Eller klagar, säger sanningen utan att värdera..
Trött på att folk inte visar respekt i vilket fall. Man kan inte slänga ur sig vad som helst och tro att de e okej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0