^^

Ja va kan man säga. Livet rullar på... är av o till från minut till minut...
Tezz har varit här en del o de har verkligen känts skitbra.
Hon e underbart sällskap!
Varit mkt film o chill o massa mys och snack.

Händer inte såå jättemkt, igår städa vi lite.
Blev skitbra.. Låg på alla 4 inne på toaletten o skura golvet haha.. fan vilken skillnad de blev.
Skönt o få lite hjälp med sånt ibland.. Oftast blir de inte av... ^^

Idag kommer Rickard hit en sväng, blir la massa mys då kan jag tänka mig.
Kommer la säkert tjata hål i huvvet på han med.  Eller så säger jag inte ett ljud.. haha..
Ska bli kul o träffa han igen iaf :D De lilla snyggot ^^

Annars händer inte så mkt.
va på A6 o rusta igår.
Köpte en fläkt på rusta som är ett av de bästa köpen jag gjort tror jag. 
Sen va de o dra hem o äta pizza med Tezz o kolla på film.
Och så ÄNTLIGEN har vi beställt töjsmycken :)
2st 14 mm svarta silicon tunnlar och 1st 6mm rosa silicon tunnel och en rosa 4 mm silicon tunnel och ett rosa horn som går upp till 14 mm :)
Wiiiie!
Så till nästa helg ska de smyckena sitta i mina öron.
Börjar töja lite ikväll så får vi se hur långt man kommit tills smyckena kommer  :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0