...?!?

De e inte mkt som blir som man tänkt sig..
Fan den senaste tiden har ju varit ett enda stort kaos.
De mesta struntat jag la i såsätt men fan mkt sätter sina spår oxå.
Sen Sigge flytta har jag känt mig så jävla ensam.
Okej att de va för hans bästa med de va inte för mitt bästa.. Inte psykiskt iaf..

De snackas till höger o vänster men endå står allt stilla.. 
Blir galen på sånt.
Eller ah, mest lessen. 
Man får förhoppningar av så lite.

Just nu vill jag bara flytta... Flytta ihop med ngn så jag slipper detta.
Orkar inte må dåligt av att man bara sitter hemma hela tiden.. 
Att tex gå ut o ta en promenad ensam de funkar liksom inte.. 
O spencer blir nog inge glad om jag tar på koppel på han o drar med han ut. 

Vill bara fly... Och nu sen Flurry åkte idag blev de ju knappast bättre.
Okej att vi inte gjort ngt vettigt. Bara suttit eller legat i soffan som 2 fån. Men fan de e bättre de än att man ligger helt ensam o bara är...
Ingen energi till ngt.  Ingen lust till ngn..
Varför ska de vara så svårt o hitta lösningar?



Fick iaf se min lilla Sigge idag i cam. Åh älsklingen va jag saknar dig <3
De som gör ont i mig e att han visat sidor som jag inte trodde fanns..
Han e nog en enmanshund. Hoppas av hela mitt hjärta att han kommer bli en fin hund. 
Kanske bara e flytten, könsmognad och 1årstrotset som gör honom lite tokig. 
Hoppas på de. 

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0