Do you speak skåniska oooor?

Japps i söndags kom Tomsan hem från skåne.
Och Flurry hade han med sig.
Satt där o snacka en del sen drog Tezz hem o strax efter de åkte jag o Flurry hem t mig.
Snackade lite o kolla på film osv.

Igår låg vi i soffan typ heeeela dagen.
Kolla på massa film o bara hade de mysigt. 
Krause, Tezz o Tom kom förbi. Alla vid typ olika tidpunkter men de va trevligt.
Blev massssa kaffe :P
Sen avrundade jag o Flurry kvällen med varma mackor o 2 filmer... ;)

Idag e vi båda mkt piggare. jag har bakat chokladkaka och kolakakor :D
Och nu i stort sätt väntar vi på att Tomsan ska höra av sig så blir de nog att jag ska laga middag till oss och efter de blir de Kaffe o kaka :)
Men imon blir de att flurry åker hem :( Inte så kul, men han har ju sina kissekatter som nog saknar han..

Men har de riktigt mysigt. E väldigt avslappnad nu när han e här och mår bra..
Så de e skönt. 

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0