Damp...

Usch ännu en gång börjar känslorna ta över.
Vet inte vilka som är där bara för stunden och vilka som är för att stanna.
Vill inte känna dubbla känslor mer.
Svårt o förklara, men de e positiva och negativa känslor på samma gång.
Vetifan vad jag egentligen håller på med.
Känns som att jag inte är mig själv längre. Gjort saker som verkligen inte e JAG.

Vet inte hur jag ska styra upp allt heller.  Kan inte bara säga nej känner jag.
Jag vill inte säga nej, men samtidigt vill jag de.. lite iaf.
Det är liksom så bra för stunden, den underbara känslan håller i sig och sen vänder de med en jävla fart.
Så snabbt att man inte hinner blinka. Fy fan för detta..

Försöker att stänga ute allt. Vet inte om jag omedvetet försöker förändras.
Och stänger ute den Tess som jag va... Några steg åt de hållet verkar de iaf gått åt..
Dax att börja reda ut saker kanske ännu en gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0