[[-Tisdag-]]

Varit en helt okej dag. 
Umgåtts med Tezz, Tom o Krause.
Snackat fikat osv...

Annars utöver dedär braiga.. är jag så borttappad.
Känner att jag inte alltid pratar helt sammanhängande.
Att jag upprepar saker och glömmer bort hälften.
Det är typ omöjligt att förstå sammanhang i de folk berättar då jag typ redan vid hälften glömt av början och då hakar jag upp mig på de o missar slutet.
Gör iofs allt för att inte detta ska märkas. Till min fördel har vi mest pratat minnen idag så behövs inte mkt för att jag ska veta precis vad de snackas om. 

Blir så irriterad på mig själv. Ska ställa klockan på 11 imon o ringa psyk.
Dels för att beställa nytt recept och sen se om de går o få en läkartid rätt snart.
Står inte ut med hur allt e just nu. 
Sover o typ sover lite till o lite till. Spelar ingen roll om jag sovit på dagen eller inte, jag har svårt att somna på kvällarna ändå.
Jävla förbannade skit.  Mkt är för att jag känner mig så jävla rastlös hela tiden. Ångesten börjar göra sig påmind allt mera nu.  Saknar ngt i mitt liv men VAD!?!?
Helt sinnessjukt.  Saknar kärleken... Jag saknar den personen jag nyligen va galet tokkär i.. är iofs de fortfarande... Bara att jag undviker att säga de, både här i bloggen och till folk runt omkring.
De e som en offeciell hemlis. Alla vet men samtidigt typ inte. 

Nåväl, Ska la ta en cigg nu sen gå o lägga mig. Kolla kanske ngt mer avsnitt av Andra Avenyn sen lyssna på ljudbok. Lättare o somna till faktiskt. Nackdelen e att det är svårt att minnas vart man är ;)

[[ Tezz, Tack för att du finns i mitt liv. Vet inte va jag skulle göra utan dig gumman <3 Älskar dig ]]

Ciao

Kommentarer
Postat av: tezz

Tess, tack själv för att du finns. Vet faktiskt inte hur jag skulle kunna leva utan dig, du betyder grymt mycket för mig och det vet du. Jag älskar dig med <3

2011-07-12 @ 23:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0