Waaah?!?!

Nemen Go Morron :P

Idag sov jag läääänge igen.
Herregud trodde aldrig jag skulle komma ur sängen.
Men lyckades som ni märker.

Idag ska jag vara barnvakt så de e ju bäst att man börjar vakna nu.
Men dricker mitt kaffe så de löser sig snart.
Måste iväg o köpa cigg o så med innan jag ska ta barnen..
Men de hinner jag.

Fick iaf lite mys igår ^^
Nice va de som alltid.
Att lite närhet kan få en att må så gott? Helt sjukt ju.

Men men sitter iaf o har Dj Bonnie på högsta volym för att inte somna :P
Måste snart sätta fast ansiktet och fixa till håret så man ser ut som folk.

Får se om man kanske kan baka lite med barnen idag. Dom brukar ju tycka de e kul.
Då har man ju lite o göra iaf. Men kan tänka mig att dom vill spela Wii :P

Ne nu ska jag slappa lite o försöka vakna till så jag kommer iväg sen..
Ha en fin dag

Tjarå.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0