.... WAAAAAH!!!!

Hej hopp.
Igårkväll gick jag o la mig tidigt, men sömnmedicinen ville inte göra mig trött så kl 00 gick jag upp o tog en till och därefter däckade jag efter kanske 20 min.
Vakna kl 10 idag då jag ställt klockan.
Och hur mkt jag än ville somna om så gick jag upp iaf.

Har iaf börjat städa lite. Och lagat mat.
Men är inte på topp idag heller så får se hur mkt mer som blir gjort.

Just nu är jag nog mest rastlös o uttråkad. Trött o omotiverad.
Börjar fundera på om detta va rätt tid att sluta röka eller inte?
Tvekar jättemkt idag. Känner för att bara gå ner o köpa ett paket.
Vet ju att jag kommer må bättre då.
Vet inte hur länge jag står ut med att känna mig såhär.
Men men får se.
Känner mig inte som mig längre.
Känner mig tom och hum.. Ja TOM!

Sitter nu och är jätte lockad att fixa cigg.
Tårarna är på väg och jag känner att detta är nog för mkt för mig just nu.
Får se. Ska ner o köpa mjölk iaf!
Tjarå

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0