Vilodag?

Ja de sägs att söndagar e vilodag.
För mig blev de vila som ledde till sömn.
Sov nästan 4 timmar :O
Inte bra!!
Får se hur de blir inatt hehe.
Tar la ett sömnpiller om ingen annat för att inte vända på dygnet helt.

Vä ändå sjukt skönt o sova.
Kanske ska försöka äta ngt oxå.

Kollar på Solsidan nu sen blir den Time-out och Wallander tror jag.
Känns som en skön idé, är ju lite seg liksom.
Så får man ju hoppas man e mer pigg inom o kan orka städa o diska lite.
Idag blir de inget sånt iaf.

Legat o kollat på 2 dokumentärer iaf innan jag råkade somna.
Synd att de finns så få bra/intressanta dokumentärer för jag vill ha fler.
Kanske bara letar på fel ställen.

Ne nu ska ja leta mat sen blir de mys mys mys me kissekatterna i sängen. :)

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0