Vilja..

Har ni någon gång haft känslan att ni vill ngt så pass mkt att ni blir förlorade i viljan?
Typ som att man vill ngt men vet inte hur man ska göra för att nå de?

Just nu är jag i ett sånt läge, och de e inte bara en sak jag vill utan flera.
Som tur är finns det en underbar människa i mitt liv som sagt JA till att hjälpa mig och ta reda på mina möjligheter.
Vet inte va jag skulle gjort utan denna människan. Fick ett mejl med denna texten:
"jag vill att du ska lyckas och jag ska se till att du gör det!!!"
Blev varm långt in i hjärtat, de betyder så mkt att ngn hjälper en och tror på en.
Nu måste jag bara försöka hålla mig lugn och få allt gjort som måste göras.
Vilken tur att man får hjälp då, annars hade de nog inte blivit mkt gjort.

Sen finns de andra saker som man inte kan göra mkt åt än att vänta.
Men värt o vänta på vissa saker.
Känns som att jag börjat kämpa mer nu, även om det går sakta men säkert framåt.
Helt galet vad livet kan ta nya vändningar.

Man måste göra snesteg för att hitta rätt väg med så.
Är inte så rädd för att misslyckas längre, så länge jag har familj o vänner som tror på mig så hittar jag alltid rätt med tiden hur långt ur banan jag än hamnar så hittar jag tillbaka till rätt spår.

Ska iaf kämpa så gott jag kan, för min egen skull!
Finns så många som kommer stötta mig i de val jag gör så jag tror att jag faktiskt KAN lyckas denna gången!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0