Vänner...

Ibland funderar jag över vart jag har mina vänner.
Ibland undrar jag va FAAN ni tänker med.
Men ni tänker säkerligen samma om mig.
Men älskar er ändå.
För de är de där konstiga, roliga, udda, tokiga, fina ja de finns många ord som kan beskriva er som gör att ni iaf har en stor plats i mitt hjärta.

Nu har två av mina girls gästbloggat här.
Lika glad för båda inläggen. Ni är toppen mina små fisar.

Men tänkte eftersom ni skrivit så fint här hos mig så vill jag ge er ngt tillbaka.
Min första gäst va Ida.
Så gumman detta är till dig <3

Vi har känt varandra länge.
Helt sjukt va tiden går. Vi har iaf samlat på oss många fina minnen.
Du är som du redan vet en av de bästa vännerna jag har. En som jag kan prata med om ALLT.
Tänk vi har till och med har bott ihop.
De va en upplevelse. :) Massa kul o mysigt. Och du fick dig en del goda skratt kan jag tänka mig, när jag va lite hög på mina sömnmediciner :P
Vill iaf säga att din vill jag aldrig förlora. ALDRIG NÅGONSIN!!! Älskar dig och våran vänskap betyder mkt för mig. Du har alltid trott o hejjat på mig när jag haft de knas och de kommer jag nog aldrig kunna tacka dig tillräckligt för.
You will always be my Mört ;)
Love you gumman <3

Lisa, lilla lillasyster.
Ja du va min andra gäst.
Fan tack för de underbart fina inlägget. De värmde <3
Vi har oxå känt varandra sådär sjukt länge. Fan, tiden går som sagt.
Tänk att du din lilla skit har varit en ännu mindre skit haha ;)
Du har alltid glimten i ögat och strålar alltid med ditt góa leende.
Ja, dig har man tagit hand om ett par gånger och fått läxa upp. hum... ;)
Men du e en såndär glad sprallig liten sak som man mår bra av.
Men som med alla syskon så jag man tröttna på dom.
Man slutar inte älska dom, men man blir sådär "dampig" på dom om de slutar lyssna:P
Det vet jag att du har en förmåga att göra. TYP när jag skäller på dig ;) Då tröttnar jag på dig o de vet du.
Ne du lilla snuttan, vi kommer hålla ihop tror jag allt. Vill inget annat.
Love ya!

Liksom hallå jag har faktiskt fler vänner.
Men dom får inte vara med i detta inlägget. ;)
Men ni betyder lika mkt ni oxå era muppar!

Har 3 tjejer som jag känt i mååånga år.
Som fortfarande är en del av mitt liv
Zaszy, Ida och Lisa.
Fatta liksom alla dessa lärde jag känna låg/mellanstadiet.
Är det de som kallas vänskap? När man kan hålla ihop så länge...

Ne fan nu e jag för trött för o skriva.
Men ni som VET att ni har en plats i mitt hjärta...
Jag Älskar Er!

Ciao!

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

aaaaaaw , Du är så söt din mupp :D

Va sjukt kul att bo med dig.

Många skratt är det minsta man kan säga.

Alla kvälls cigg med dig och våra eviga samtal om livet :D

Vi kommer vara vänner för alltid, Det kan jag lova <3<3

2011-01-12 @ 21:17:33
URL: http://isvard.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag älskar dig så otroligt mycket.

vi har tröttnat på varandra ibland men vi har aldrig slutat älska varandra. Vi kommer alltid hålla ihop oavsett vad som händer.

Vi var unga tillsammans och vi skall bli gamla också. även fast du är redan på gång där men jag kommer snart ikapp dig.

Du är den finast <3

2011-01-12 @ 22:08:45
URL: http://hopelessillusions.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0