Va har jag gett mig in på?

Jag blir snart galen.
Vet fan inte varför jag fick för mig att jag ska sluta röka..
Idag e de riktigt illa.
Men ska försöka hålla ut.
OM jag klarar de vill säga.
Tuggummi o klubbor i mängder om jag ska klara detta.
Igår va ingenting mot va de e idag.
Bara en cigg?

Usch kommer jag verkligen klara detta?
Tur att ingen vill träffa mig för idag kan jag nog slänga ur mig vad som helst.
Vill verkligen ha en cigg nu. Men ska se hur länge jag klarar detta.
Klarar mig iaf tills jag duschat o lagt mig i sängen igen kan jag tänka mig.
Känner mig deppig  nu när jag verkligen inte har ngt att sysselsätta mig med.
Men men får la ligga i sängen o glo på film tills jag blir bättre?
Nu ska jag ha en klubba innan jag hoppar in i duschen!

Tjo!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0