*Gääääsp*

Trött o uttråkad.
Tänkte att jag skulle testa o sluta röka.
Har gått mer än 12 timmar sen sista ciggen och jag är rastlöt o uttråkad till max.
Känns som att detta aldrig kommer funka.
Har alltid haft rökningen lite som en sysselsättning.
Finns de inget o göra ta en cigg typ.
Och nu, ja jag vet snart inte vad jag ska ta mig till.

Va nere i kiosken igår o köpte 20 klubbor.
Dom e slut. Igår när jag skulle sova va de jobbigt som fan och idag på morgonen. Då rök klubba efter klubba.
Nu vet jag inte redit vad jag ska ta mig till.
Hoppas på att Skonki kanske ringer snart så man kommer ut o får lite annat o tänka på.

Får se hur jag klarar detta med sluta röka grejen.
Känns sjukt jobbigt just nu. Allt annat e liksom borta de e bara cigaretter som jag har i huvudet.
Just nu känner jag för att ge upp, men jag vet inte.. 24 timmar ska man la klara?
Bara fixa lite fler klubbor o lite tuggumi så ska de la funka kanske. 

Trött som fan orkar inte skriva mer.
Tjo!

<3

Kommentarer
Postat av: Patrik Roos

Prova med morötter eller frukt. Jag vet att min mor käkade det när hon slutade. Svåraste är väl att händerna vill ha något att göra?



Håll ut och lycka till!

2011-01-08 @ 14:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0