Tröttmask!

De va då fan va jag ska sakna energi hela tiden.
Fattar inte va de e för fel på mig.
Kom iaf iväg o handla innan, och med de rök den lilla energin jag hade.
Fick vila 30 min sen laga mig lite mat.
Sen vila ännu mer.
Nu har jag precis tvättat iaf.
Va inte så mkt idag.

Snackat med min söta lilla Ida med. Massa längesen vi snackade.
Så fick lätta mitt hjärta lite ^^

Snart kommer Lisa en sväng, hämta de hon glömde på nyår och så stannar hon nog o tjötar lite med.
Blir nice.
Denna dagen e snart avklarad. SKÖNT!
Blir o kolla på ngn film sen o sova, men innan dess ska jag iaf duscha.
Tror medicinerna jag äter gör att jag svettas så lätt.
Så duscha e ett måste!
Stängt av elementen iaf så de inte bli mer varmt hehe.

Imon eller på torsdag blir de filmmys med syrran förhoppningsvis.
Känns som de va sjukt längesen hon o jag hade en filmkväll. Men nu ska de nog bli av iaf.

Ne nu får de bli en cigg o kanske lite mer kaffe :)
Tjarå

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0