Trött men pigg?

Galet lat jag varit idag.
Lagade bordet innan iaf o röjjde lite..
Men mat har de inte blivit.. Bakade kolakakor istället hehe..
Dom blev helt okej.
Helt tappat lusten till o laga mat o sånt.
Bläää blir typ hungrig en stund men dricker jag bara lite te eller så försvinner hungern.
Kommer billigt undan. :P

Men fan MÅSTE äta innan jag blir svag i kroppen. Fick en liten klenhets attack innan och skakade som en idiot i hela kroppen så jag va tvungen o lägga mig ner.
Men 2 kolakakor så va ju de löst :P

Blivit lite film o så idag med. Skönt som fan o bara va oxå.
O nu kollar jag på Sjätte Sinnet som går på tv.
Blir la sängen sen för de lär inte hända så mkt mer idag.

Imon ska jag visst vara barnvakt mellan 14.30 - 21 så kommer la ha o göra imon.
Just nu är jag inte sååå peppad på de men de går la över tills imon.
Blir säkert skitbra, de brukar de ju bli när jag ska passa mina små favoriter.

Men vad vi ska hitta på vet jag faktiskt inte.
Hittar ju alltid ngt o sysselsätta oss med. :)

E sjukt myssugen, fast de e jag typ alltid.
Ska ta min tröttpigga kropp o snart krypa ner i sängen.. fryser lite.
Kanske en kopp te innan man kryper ner iaf. :)

Tjarå

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0