Suck...

Ännu en seg morgon.
Knas får man aldrig vara pigg eller?

Försöker håll ihop allt men de går liksom inte bra.
Är för trött hela tiden. Så mkt som man ska göra.
Eller ah, borde göra.
OM jag kommer iväg till affären idag ska jag nog laga lite mat iaf.
Va ju ett tag sen man gjorde de.. hum...

Men får la ta den energin jag har o gå till affären då. Och sen diska upp o fixa i köket.
Är inte på topp ngnstanns idag.
Vet inte varför men tröttheten har la tagit över.

Tankar snurrar som fan i mitt huvve.
När man väl tycker om en, så tycker den personen inte lika mkt om mig.
Varför ska de alltid vara så?
Känns som att de e så iaf.
Okej har fattat att de inte e lätt o säga och att man kanske inte alltid vet precis att såhär e de eller så.
Men ett liiitet försök så jag vet om jag ska glömma o gå vidare eller om jag ska vänta..
Nästan bud på o fråga chans ^^ då kan man ju bara få ett ja eller nej liksom.
Men ne, inte pressa på så. E la en plåga som det är alla redan.
Inte de man vill vara men känner att jag måste få veta ngt iaf.
E de besvarat? Kär? hum.. Ne nu tar tankarna över..

Tjarå

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0