*SUCK*

Åh herregud jag blir galen!!!
Dessa jävla sömnproblem...
Gick o la mig typ 21.30 igår o de tog nog 3 timmar o somna.
Och vid typ 2.30 vakna jag och då har min mobil fått flipp o stängt av sig.
Så startade mobilen gick upp o tog en cigg o drack lite vatten sen va de bara att försöka somna igen.
Lycka till med de. Låg iaf i en timme o snurrade runt som en elvisp i sängen.
Men men somnade ju iaf, men vart mindre glad när de förbannade alarmet gick igång kl 8.
Usch o fyyy. Vill inte ha de såhär. Jävla snö försvinn så man kan ta sig ut utan o slå halvt ihjäl sig.

Men men nu e jag iaf vaken, har druckit mitt kaffe och ska snart sminka mig lite så man ser ut lite som folk iaf.
Och om lite mer än en timme ska jag börja gå bort mot psykologen.
Inte så värst motiverad men de får gå, brukar gå kanonfint när man väl är där.
Bara att de e jobbigt o ta sig iväg o så.

Annars idag händer nog inget.
Ska kolla upp lite saker iaf. För jag funderar på att fixa i lägenheten lite.
Skulle vara kul o måla om o köpa lite nytt o grejja med.
Känner att de e dax att slå sig till ro här... och då måste jag kunna trivas.
Men ska kolla lite grejer iaf o se hur man ska göra.

Så lite planer på g e de allt. Lite kul tycker jag. Men som sagt får se vad de blir av de.
Man vill ju så gärna göra allt på en gång men de kostar ju med.
Än så länge bara en tanke men kanske kan få de att bli verklighet med lite fjäsk o tjat hehe. :P

Ne sminket ska på nu så man e klar o kan vakna till lite till innan man ska dra sig.
Tjo!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0