Sova e bra grejer..

Nu är jag vaken. Har varit i en timme typ.
Valde att inte gå upp när klockan ringde idag.
Ville sova sova sova.
Haft en jobbig natt då jag legat mkt vaken.
Tusen tankar och illamående till max.

Just nu känner jag mig "vaken" men mår inte bra.
Känner att jag inte vill någonting.
Min kropp vill ingenting heller.

Vet inte varför de bara vände såhär...
Har för lite att göra och ingenting blir som jag vill.
Känns som att jag lika väl kan ligga i sängen och bara va ändå.
Är det ngn som vill mig ngt så har jag en mobil som de går jättebra att ringa eller smsa till.
Men ah, är inte mig själv och jag behöver ngn att få luta mig mot lite.
Behöver närhet o kärlek och gärna ngn som drar med mig ut en sväng.
Men ja som vanligt är de dött på den fronten.

Varför ska alla andra få må dåligt när jag inte får de.
Varför ska alla kunna räkna med att jag finns där när ingen finns där för mig?
De e iaf så de känns.
Det handlar om att ge och ta. Inte bara ta o ta o ta.
Jag tänker inte finnas för ngn mer om jag inte får ngt tillbaka..
Börjar bli sååå trött på dedär nu.

Ne får bli ett bad sen film i sängen eller ngt tror jag.
Kan ju hoppas att ngn hör av sig senare.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0