Sorg?

Usch känner mig sorgsen.
Vet inte av vilken anledning direkt.
De e nog många saker som spelar in just nu.
Är delvis sjukt less på att sitta hemma hela tiden och inte ha ngt att göra.
Sitter ju mest bara o glor hela dagarna. Iofs är jag trött mestadels men denna tröttheten kommer nog av att jag faktiskt inte har ngt att göra.
Jag vill typ börja plugga igen tror jag iaf... Men är sjukt rädd att jag inte kommer klara av de. Att de kommer bli för mkt typ. Måste ju iaf få de på något sätt få de isf till att passa in på hur mkt jag kan/klarar så att jag inte kraschar.

Klart de finns guldklimpar i vardagen då jag bara sitter hemma oxå.
Men känner att jag måste få GÖRA något, inte sitta hemma utan komma hemifrån lite mer.
För OM jag börjar plugga så börjar jag ju med de till hösten så jag har hela våren och sommaren på mig att bli mer stabil med bussåkandet. Och har även tid att gå i samtal och förbereda mig isf.
Och de känns skönt. De e liksom inte de att jag vill nu nu nu, utan jag vill ha ngt att kämpa för eller då.
Ha ett mål så jag kan tvinga mig själv att få saker gjorda.

Har iaf varit iväg på Netto en sväng med mamma nu.
Fick lite handlat. Snackat en del oxå. Känns bra men känns som att de finns så mkt mer att prata om.
Saknar de som fan. Saknar min mamma liksom.
Hon bara jobbar o jobbar typ.
Men hon finns där, när jag behöver henne som mest.
De e la de som räknas?

Ne lite mat till magen och sen kolla lite Dr Phil :P

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0