Skrivterapi!

Sitter och känner mig som en zombie.
Inte på topp alls.
Får inte mkt gjort kan ja ju säg.
Har fixat lite med maten som ska ätas idag för att de ska bli så smidigt som möjligt när den väl ska göras.
Sitter o tänker massa.
Saknar mina skrivböcker.
Behöver skriva känna jag. Och just att skriva på papper e lite viktigt.
Måste verkligen åka o köpa en fin skrivbok och några fina pennor.
Behöver ngt att släppa ut allt i.
Så de måste jag se till o fixa känner jag.  Och inom snar framtid.
Kanske kan fråga mamma om hon kan åka med mig...
Eller ngn annan.
Bara jag får en skrivbok liksom. Har 4 skrivböcker som jag redan kladdat i med massa känslor och mörker.
Gjort åt ca 1 sån bok om året.
Saknar o skriva. Liksom jag har ju lilla bloggen men känner att de inte ger mig de jag söker just med skrivandet.
De ger mkt att skriva här med men tror inte jag vill att ni ska veta de innersta tankarna jag har. Och tror inte ni läsare vill de heller. För jag själv skulle inte vilja läsa sånt.

Nu ska jag ta en cigg och dricka lite kaffe. Och kanske ringa mamma o se om hon kan följa med o köpa en sån bok.
Har ändå inget för mig och de tar ju inte så lång tid.

ciao!

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag skulle få panik om jag inte hade någonstans att skriva av mig på :P



Men jag använder ju datorn mest :)

2011-01-23 @ 15:28:20
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0