SHOPPING!!!!

Fy fan vilken kanondag jag haft.
Chill på förmiddagen och efter många om och men kom Lisa o hämtade upp mig.
Bar av mot stan där de blev lite shopping.
Har handlat upp allt på mitt presentkort jag fick i julklapp nu.
2 söta o coola toppar till och ett par mjukisbyxor:P
Sen blev de ju självklart lite annat med. typ rökelser, parfym och hårfärg.

Efter lite snabb men kul shopping blev vi lite hungriga som köpte med oss lite kina mat hem o satt o mummsade i oss ihop med katterna. :)
Har nu suttit och tjatat massa i vanlig ordning. Hade även en liten "rit-tävling" då vi skulle rita djur o se vem som va bäst.
Mer oseriös tävling kan man nog inte ha eftersom att knappt inget av våra djur såg ut som de skulle. haha Kul hade vi iaf. Och det är ju de som räknas.

Nu är jag rätt seg och kramsjuk. Men ska la ta o dissa Lets Dance ikväll och kolla på ngn film istället.
Är inte upplagd för tv-tittande, vill bara chilla o slökolla på ngn film.

De va min dag detta, nu blir de fredags mys med katterna :)

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0