SÅÅ Trött!!!

ALLT klart!
Fy satan, efter flera dagar i sängen och sen få ALLT gjort är helt galet.
Nu är jag såå trött att de finns inte ord för de.
Längtar verkligen efter sängen nu.
Kommer va helt underbart att lägga sig i en renbäddad säng.
De e snyggt i lägenheten och håret nyfärgat.
Kan inte bli bättre, eller jo de kan de alltid.

Men är nöjd med dagen.
Liksom sovit länge, chillat och sen fått massa gjort.
Nu kan jag bara ta de lugnt.
Mysa ner mig i soffan med en kopp te och kolla på ngn film.

Besöket på vårdcentralen gick iaf kanonbra o fort gick de oxå.
Obehagligt? JA. Läskigt? JA
Men de gick ju bra och hon som tog provet va jättesnäll och va mån om att jag va okej hela tiden.
Berättade att jag va nervös och sist jag va på ngt liknande tog de inte hänsyn till att jag fick en panikångestattack så hon va helt kanon. Tummen upp för henne fan.
Så nu e de förhoppningsvis 3 år kvar till nästa gång.

Imon kommer Sara OCH Anna :)
Ser verkligen fram emot de asså.
Vet inte när jag träffade dem sist. Måste varit typ kanske på pappas begravning eller ngt dop efter de.
Har ingen aning. Sen e ju mitt minne knas med så. :P
Kommer bli kanon o träffa mina kära kusiner igen. <3

Annars i helgen vet jag inte hur de blir med saker o ting.
KANSKE iväg med Thias på lördag? Ah se där inte ens de minns jag.
Men ah, hoppas de händer lite iaf :)

Nu ska jag chilla vidare och snart får de nog bli sängen och ngn film tror jag. :)

Ciaao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0