*poff poff*

Hej o hå idag flög man upp ur sängen.
På 10 min så hade man satt igång kaffe, klätt på sig o köpt cigg. Slå de om ni kan ;)
Och tur va nog de att man vaknade som man gjorde eftersom precis när jag druckit första koppen o satt mig i soffan kom vaktis med ny kyl o frys till mig.
Den va riktigt fin faktiskt.
Så nu ska den bara få upp kylan sen är den fritt fram att lasta in ny mat. :)

Har precis betalat räkningar. Men har 2 kvar och tänkte att jag ska ringa så jag får alla uppgifter och kan betala dom oxå :)
Känns skönt för hyran kom i morse med.
Funderar på om man ska gå bort till NkBo o se om man kan få om tapetserat i hallen o köket och att jag kan måla vardagsrummet eller ngt. Skulle vara kul o få göra ngt sånt då man helt kan bestämma hur de ska se ut. :)
Ska iaf först fixa mina räkningar sen ringa mammii o kolla om hon har tid för mig idag eller om jag ska vänta till senare i veckan.
Alltid bra o ha med ngn som vet lite :P

Måste nog säga att jag mår bra idag. :P
Alla orosmoment försvann en efter en bara sådär när man vaknade.
Så ännu en gång kan jag la säga att jag oroar mig för mkt.
Men de tror man blir lite sån efter att ha levt ett sånt liv man levt liksom.
Men fy fan vilken lättnad det är när man ser hur problemen får fötter o springer tillbaka dit de hör hemma. ;)

Hum.. känns som fredag av ngn anledning...
orka de för jag vet att de e tisdag liksom.
Ja så knasigt de kan bli.

Idag blir de iaf att jag ska FÖRSÖKA sätta mig o rensa bland gamla räkningar och sätta in de som e lite nyare. Behöver liksom inte 4 år gamla räkningar haha..
Ska verkligen försöka styra upp allt nu. En sak i taget bara. ;)
Får se hur detta går. Ska nog få det att gå i land.
Inget mer shoppande iaf. Även om jag skulle behöva byxor, då 1 av de 2 par jag har gick sönder :P
Men har ju presentkortet på NewYorker så kanske kan dra dit o hitta nårra byxor?

Ne ringa så man får de sista räkningarna och får de ur världen!

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0