Orolig natt

Lagom trött idag. har iofs bara varit vaken i ca 1 timme.
Har hunnit hinka i mig en kanna kaffe och försöker nu vakna till.
Varit en orolig natt, katterna har haft fnatt o jamat och sprungit av och an i hela lägenheten.
Jag har legat med oro i hela kroppen o vaknat av katterna många gånger.

Men känner mig ändå piggare än vad jag förväntat mig.
Så ska se om man kan få ngt gjort idag.
Måste bort till apoteket iaf så jag får sova i helgen.
Måste oxå ha lite värktabletter då magen snart tar dö på mig.

Har mkt i huvudet idag som jag inte redit kan placera där det ska vara.
Fylld av glädje och oro, alltså mixade och dubbla känslor.
Man blir lite förvirrad för de går liksom inte surfa på känslan då.
Men de löser sig nog under dagen!

Blir tvätta i eftermiddag iaf. Så får vi se om de händer ngt mer.
Ska nog passa på o handla lite till helgens middagar jag planerat.
För som vanligt missade jag att handla allt :P
Typiskt mig!

Men men, Man ska ju alltid glömma ngt o gärna de som verkligen behövs.
Men ja de e la jag i ett nötskal.
Och jag har inte fått ordning på min hjärna än.
Sitter fortfarande och försöker komma på vad FAN Thias snackade om när vi åkte från affären.
De e små ord som sitter fast och jag får inget sammahang i de hela.
Men antingen klarar jag av o släppa de helt eller så reder jag ut de.
Men ett ord som sitter där de sitter är föräldrafobi.
Och de ordet har jag lite koppling till, men asså de e ju svårt o förklara..

Men får ta de som de kommer helt enkelt. Kommer nog bli en del skrivande idag känns de som.
Vi får se vad som händer o hur de blir med allt.
Ska nu iaf försöka vakna lite till, ta en cigg och sen sminka mig lite och ge mig iväg ut.

Ciao!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0