:o)

Go morron!

Kan börja med o säga att de inte spelar ngn roll hur tidigt jag verkar ta mina sömntabletter för dom vill ju inte funka!
Tog mina mediciner igår vid typ 21 tiden. och somna inte förrän typ efter 00.
De e inte okej tycker ja.
Sen har jag vaknat till o från hela natten av att katterna haft damp i kattlådan.
Och vaknat för att jag e törstig som fan med. Orka de liksom.

Men sov iaf länge idag med.
Skönt!
Blev lite kaffe o så snackat med brossan!
Han åker till skåne i eftermiddag så snacka lite om de o om allt möjligt annat!

Jag ska försöka komma iväg o handla innan Anna och Sara kommer hade jag tänkt.
Behöver verkligen kattsand o kaffe  hehe :P
Men vi får se hur de går med de.
Messat mamma iaf men man vet ju inte när/om man får svar så.

Annars idag blir de la chill.
Ska plocka lite o snygga till de sista, så kommer ju Anna o Sara på en kaffe en sväng iaf.
Verkar som att dom ska till stan en sväng o kommer tillbaka efter de.
Så de blir la nice. :)
Ser verkligen fram emot att träffa dom igen :)

Nu blir de la lugnt ett tag, får se va man hittar på. :P

Tjarå!

<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Du får ta fler sömntabletter ;)

2011-01-30 @ 00:03:27
URL: http://isvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0