Nytt år då

Igår va en dag att minnas.
Zaszy komm runt 13 tiden  och vi började fixa med naglarna och korkade upp.
Satt o snackade och tiden gick.
Kollade lite vilka som skulle komma, vilket inte va de lättaste.
Men vid 18 tiden kom Tom och Krause, och strax innan 18 kom Lisa och Tezz.
Festen va igång.
Va mkt snack och dans.
Hade riktigt kul.
Sen kom Thias, Emil och Putte.
Massa kul att alla kom.
Blev rätt mkt mys igår. :P
Va helt sjukt, har nog aldrig haft så många känslor i min kropp på samma gång som igår.
Fick spendera mkt tid med den personen som jag tycker mkt om, kan ju inte bli bättre då ju.

Issa kom senare minns inte va klockan va, 22 tiden kanske.
De spelades Våghals, och ölspel.

Vid tolvslaget va ju alla sååå kul, NOT.
Men jag och Thias gick ut o kollade på fyrverkerierna, de e rätt nice o se på.
När vi kom upp skulle Tom, Krause och Tezz åka.
Sen började festen avta.
Va ju helt slut, men fick inte sova ändå.
Ngn beslutade sig o ha efterfest samma sekund som jag lagt mig till rätta i sängen.
Men sov nog någon timme iaf.

Idag blir de chill. Ska försöka få ngt i magen med, missade ju att äta lite igår hehe.
Går mkt film på tv idag så min plats idag är nog i sängen hehe.

Tjarå och god fortsättning

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0